Mød bestyrelsen

- bred faglighed og erfaring fremmer indsatsen

Henrik Lilballe Hansen, formand

Henrik Lilballe Hansen er administrerende direktør for Arlas danske forretning og er desuden ansvarlig for Arlas samfundsansvar og samfundsbidrag på det danske marked. Henrik har stor erfaring med at arbejde med partnerskaber, ansvarlighed og kommercielle organisationer, både i Danmark og i udlandet.

Peter Albæk, næstformand

Peter Albæk er partner i LEAD Agency med særlig fokus på social- og sundhedsområdet. Peter har været ansat i Sundhedsministeriet, været formand for Børns Vilkår og har i dag flere bestyrelsesposter på børn- og ungeområdet.

Julia Lahme

Julia Lahme driver kommunikationsbureauet Lahme og har ansvaret for virksomhedens trendforskning og forbrugeranalyser. Julia interesserer sig særligt for børn, unge og familier, og hun er forfatter til en række bøger om hverdags-, kvinde- og familieliv. Julie er Cand.mag i Europæisk Etnologi.

Jan Henriksen

Jan Henriksen er vicedirektør i Komponent, kommunernes udviklingscenter, hvor han blandt andet rådgiver direktioner og politiske udvalg om udviklingen af de store velfærdsområder. Jans fokus er især på, hvad god forebyggelse kan betyde for børn og unge i et livslangt perspektiv. Jan er læreruddannet og har en Master og Science i organisation og ledelse.

Christina Bilde

Christina Bilde er ansvarlig for strategisk kommunikation i Roskilde Festival-gruppen. Christina er samtidigt ansvarlig for Roskilde Festivals donations- og bæredygtighedsindsatser. Hun er uddannet Cand.mag i Moderne Kultur og Kulturformidling.

Maja Møller

Maja Møller er ansvarlig for Arla Danmarks omverdenskontakt og CSR-projekter. Maja har særligt fokus på formidlingen af Arlas overordnede initiativer indenfor bæredygtighed og sundhedsfremme til professionelle stakeholdere og samarbejdspartnere.

Sandra Irene Jørgensen

Sandra Irene Jørgensen er ansvarlig for innovation hos Arla Foods. Research og viden er derfor vigtige fokusområder, ligesom hun har stor indsigt i eksempelvis sundhed, ernæring og markedsføring i et globalt perspektiv. 

Ann-Camilla Kjæmpe

Ann-Camilla Kjæmpe er marketingdirektør for Arlas forretning i Danmark, hvor hun blandt andet har fokus på vigtigheden af at skabe bedre madvaner, ligesom hun er ansvarlig for Arlas indsats for børn og unges bæredygtige madvaner. Ann-Camilla har mange års erfaring med markedsføring af globale brands.

Sanne Vinther

Sanne Vinter er direktør for Arla Fonden. Sanne har stor erfaring med ansvarlighed, samfundsudfordringer og kommunikation.